18/8 – 24/8

Maandag:

Spiesjes met halloumi, nieuwe aardappel en kerstomaten met een slaatje.  Zeer te pruimen receptje uit Veg! 8,5/10

Dinsdag: 

Gevulde paprika’s met rijst, linzen en een yoghurtsausje.  Een van mijn favorieten tegenwoordig.

Woensdag:

Veggie spaghetti uit een pot.  De biosaus van de Colruyt vind ik mits wat pimpen met extra groente best nog wel te pruimen.  En mijn kinders zijn er zot van.

We hadden een klein bezoekertje over de vloer en ’s avonds stond er nog een buikbabydate op het programma dus hielden we het simpel en toegankelijk voor iedereen.

Donderdag:

Quiche met veggiereepjes en erwtjes.  Een vervegetariseerd recept uit de Libelle Lekker.  Quiche is voor mij gemakskost waar ik allerhande restjes in kwijt kan.  Dus 8/10.

Vrijdag: 

De man des huizes gaat drie dagen op mannenweekend en laat zijn kroost en zwangere alleen achter dus we gaan opnieuw voor simpele kost die snel klaar is.

Vervolg quiche

Zaterdag:

Soep met een gebakken eitje

Zondag:

Mijn kinders wilden “kikker”  eten.  Een receptje dat ze zagen in een kinderkookboek.  De naam ontglipt me even en ik ben te lui om het te gaan opzoeken.

Broccolipuree met daarop een veggie braadworst, ketchup en olijven.  De kinders vonden het geweldig.

Geef een reactie

